top of page
Šo kursu vairs nevar rezervēt.

Veiksmīga klientu apkalpošana

Komunikācijas formulas, aktīvā klausīšanās un sarežģītu sarunu vadība

Beidzies
260 eiro
Beātes iela

Pakalpojuma apraksts

Klientu apkalpošanas mācības paredzētas klātienes un zvanu centru klientu apkalpošanas speciālistiem. Izzināsim dažādu komunikācijas partneru tipus un, kā tiem pielāgoties. Praktizēsim aktīvo klausīšanos un izzināsim, ko var sadzirdēt aiz vārdiem. Padziļināti trenēsim sarunas ar sarežģītiem un emocionāliem klientiem, kā arī ķermeņa valodas nianses, kas ietekmē sarunas gaitu. Trenere: klientu apkalpošanas jomas profesionāle, sertificēta supervizore un pieredzējusi komunikācijas trenere: Aija Iesalniece


Kontaktinformācija

  • Beātes iela 23, Valmiera, Latvia

    +371 22095633

    vidzeme@izaugsmescentrs.lv


bottom of page