top of page
Šo kursu vairs nevar rezervēt.
Veiksmīga klientu apkalpošana
Komunikācijas formulas, aktīvā klausīšanās un sarežģītu sarunu vadība
BeidziesBeidziesBeātes iela
260 eiro
260 €
Pakalpojuma apraksts
Klientu apkalpošanas mācības paredzētas klātienes un zvanu centru klientu apkalpošanas speciālistiem. Izzināsim dažādu komunikācijas partneru tipus un, kā tiem pielāgoties. Praktizēsim aktīvo klausīšanos un izzināsim, ko var sadzirdēt aiz vārdiem. Padziļināti trenēsim sarunas ar sarežģītiem un emocionāliem klientiem, kā arī ķermeņa valodas nianses, kas ietekmē sarunas gaitu. Trenere: klientu apkalpošanas jomas profesionāle, sertificēta supervizore un pieredzējusi komunikācijas trenere: Aija Iesalniece


















Kontaktinformācija
Beātes iela 23, Valmiera, Latvia
+371 22095633
vidzeme@izaugsmescentrs.lv
bottom of page