
Atslēga kvalitatīvi apkalpotiem klientiem
🔸Klientu tipi;
🔸 Patiesās vajadzības izzināšana;
🔸Sarunas vadība;
🔸Emocionāli sarežģītas sarunas;
🔸Pašmotivācija;
🔸Pielāgošānās negaidītajam;
🔸Personīga pieeja
Kam: klientu apkalpošanas speciālistiem, pārdevējiem un profesionāļiem, kas ikdienā runā ar uzņēmuma klientiem klātienē vai telefoniski
Kad: 17. februāris, 24. februāris, 3. marts, 10. marts
Cikos: 14:00-17:00
Kur: Beātes 23, Valmiera
Cik: €280
Nodarbību tēmas
Par pasniedzēju
Aija Iesalniece
🔸Sertificēta supervizore, komunikācijas, sadarbības trenere, viena no 60 pasaulē profesionāliem biznesa (pielietojamās) improvizācijas treneriem
🔸10+ gadu pieredze vidēja un augstākā līmeņa vadībā
🔸Starptautisku un hibrīda komandu vadības pieredze
🔸15 gadu pieredze klientu apkalpošanas jomā (sākot ar operatora darbu zvanu centrā un noslēdzot ar starptautisku zvanu centru vadību 16 valstīs visā pasaulē)
🔸Uzņēmēja
🔸vieslektore lielākajās Latvijas augstskolās
🔸vadītāju un uzņēmēju mentore
"Saruna sākas ar klausīšanos un beidzas ar izpratni. Vidusdaļā ir jāimprovizē"

